وقل ربي زدني علما

ولإن شكرتم لازيدنكم

19‏/03‏/2010

صور من جمال كلية زراعة جامعة القاهرة











بسم الله الرحمن الرحيم

هذه مجموعة من الصور التي التقطها من كلية زراعة جامعة القاهرة

ارجو ان تنال اعجابكم














































والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخوكم احمد مسلم

ارجو الدعاء

6 التعليقات:

bobo يقول...

ازاى اجيب 73% وادخل كلية زراعة تعليم مفتوح

bobo يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل

Ahmed Muslim يقول...

bobo

انا مش فهمك ولاكن

ده موقع الكلية http://www.agr.cu.edu.eg/

ادخل وراسلهم وهم هيكلموك

bobo يقول...

انا كنت السنة اللى فاتت ثانوية عامة وجبت 73% وعلشان التعليم المفتوح دخل التنسيق انا جالى زراعة مفتوح القاهرة وانا اللى اعرفه ان ايام المحاضرات يوم الجمعة حراااااااام عليهم ضيعوا عليا فرحة دخولى للكلية وانا اصلا مش فاهمة نظام المفتوح ايه؟ وعايزة اكلم حد

bobo يقول...

انا دخلت على الموقع دة بس مش فاهمة حاجة

Ahmed Muslim يقول...

اختي الكرمة انا طالب زيك يعني مش هقدر افيدك زي شؤون الطلاب لو تروحي للكلية نفسها وتسئلي على شؤون الطلاب وتروحي تسئليهم هيفيدوكي لانهم هم المسؤولين عن المواضيع ده وبعدين الدراسة يوم الجمعة مش حرام لاكن الدرسة وقت صلاة الجمعة هي اللي حرام ولله اعلم
الكلية موجودة في ميدان الجيزة .

إرسال تعليق

الزوار

free counters

تابعنب على الفيس بوك facebook

كافح الدخين معنا

لتصفح افضل للمدونة استخدم احد هذه المتصفحات
Compatible with the following browsers
Google Chrome ‪  1.0.154.36 FireFox IE 7 Maxthon Opera 9.6 Safari 3.2
Best viewed with 1024 × 768 Display Resolution
لأفضل تصفح استخدم دقة 1024 × 768 لعرض الشاشة
Food Industry
____________________________________________________________________________________